torsdag 31 januari 2013

Överraskningfest för lärare och massa tårta.


Hej. I tisdags hade jag min sista ungdomsalpha och det var ju lite sådär småsorgligt, fast gott med tårta. Sen hade jag inte riktigt ork till att blogga. Och igår gick jag, Tove och Rebecca och handlade tårtbottnar, kiwi, grädde och godis till idag och sedan städade jag i kyrkan hela kvällen. Så därför hade jag ingen tid över när jag kom hem. Idag fyllde i alla fall våran lärare och mentor hela sextio år så vi gjorde två tårtor på hemkunskapslektionen idag. Sedan efter idrotten samlades hela klassen i klassrummet och blåste upp ballonger, satte serpentiner i taket och skrev grattis på tavlan. Vi försökte hålla oss så tysta vi kunde (vilket var svårt med våran tokklass) och när han sedan öppnade dörren började alla sjunga. Glad och överraskad blev han och vi åt god tårta så vi var också rätt nöjda. Så bra min klass är. Nu tänkte jag plugga fysik och sedan skriva massa mail och så, men vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar