onsdag 2 januari 2013

Lite mer sådant där tråkigt prat.

(Kollage från min pinterest, i brist på andra bilder)
Hej! Jag är faktiskt inte död, jag har bara inte haft tillfälle att blogga utan att bli störd så därför har det varit lite tyst här. Hoppas ni hade en jättebra nyår. Det hade inte jag. Blev först medtvingad till mormors syster med massa andra gamlingar och satt där i 29° varmt (det värsta är att det är sant)i flera timmar och åt äcklig smörgåstårta, och gick sedan hem till mormor och satt vid twitter på mobilen samt läste de sista tre timmarna av året. Förhoppningsvis slipper jag något sådant nästa år i alla fall. På fredag kommer jag hem och då är det slut på sådana här trista "hej jag lever"-inlägg. Tills dess kommer jag ha mestadels tråkigt varje dag men jag står ut, hoppas jag. Ha det bra ni i alla fall, kramar ♥

Ps. Årsresumé dyker nog upp på lördag eller söndag, hihi Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar