söndag 27 januari 2013

River en vacker dröm.

Igår var jag i stan gånger två. Först åkte jag, mamma och lillasyster in någon gång på förmiddagen. I början satt jag och min syster mest och väntade på att mamma skulle välja glasögon och sedan gick vi och åt tacobuffé på en tom restaurang. Det kan bero på att köttfärsen såg precis ut som Hundmat. Efter det gick vi iväg till lite olika affärer. Bland annat monki där jag köpte dessa två tröjor på rea. Den svarta är egentligen likadan som den vita, men det syns inte för att det var så mörkt när jag fotograferade. Ett pärldiadem fick jag också med mig hem. Sen vände vi hemåt några timmar och jag gick mest omkring och åt lite godis och spelade sims. Sen efter middagen så mötte jag Betty, Vega och Tove för att åka in till stan igen för att hälsa på fina Josefine. Vi hade det hur kul som helst och var lika konstiga som vanligt. Vega körde någon sorts musikal eller något och jag höll på att fasta i en plastrutschkana. En fin lördag.

Kramar inför den dumma måndagen.

Ps. Du som frågade vad jag ska gå på gymnasiet, jag ska svara, men det vore trevligt om du skrev ditt namn nästa gång hihi Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar