fredag 18 januari 2013

Lite om vad jag gjort när jag inte har skrivit


Hej. I onsdags gick jag hem för jag mådde dåligt, igår stannade jag hemma för att minska risken för illamående samt att jag knappt hade fått någon sömn (blodsockerfall mitt i natten är inte så kul) och på kvällen så såg jag på "En oväntad vänskap" med min franskagrupp, eller egentligen med Vega och Rebecca men det var meningen att alla skulle vara där. Filmen var jättebra! Skrattade jättemycket och slutet var mycket bättre än vad jag trodde också, så jag är nöjd. Idag gick jag till skolan och vi har mest pratat om sims och frusit i massor. Vi var väldigt få som var friska också så en rätt lugn dag. Klockan sex åker jag iväg till en liten by och spenderar natten där. Vi ska ha "lan/övernattning" med klassen (de få som är friska) i något hus. Ska bli jättemysigt trots att det bara blir tre tjejer, vi planerar nämligen att spela sims hela natten haha. Kramar.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar