söndag 3 februari 2013

Gymnasietankar

Fick förut en kommentar med frågan vilket gymnasiet och vilken linje jag ska gå (ps. vem är du, blir ju nyfiken ds.) och nu ikväll när jag skickat in ansökan så tänkte jag att jag kunde berätta.
Jag har haft ett krav på gymnasiet en lång tid nu, att jag ska gå något praktiskt. Är så skoltrött och less på allt det vanliga så vill göra något där man kan ha lite kul under skolan också. Och eftersom jag älskar att baka och dekorera bakverk så är mitt förstahandsval Restaurang och livsmedel på Fridhemsgymnasiet. Är väldigt pepp då linjen verkar jättebra och man får jobba mycket i bageriet/köket. Är ganska säker på att jag kommer komma in också då jag borde ha tillräckligt med poäng samt att klasserna blir större om det är många sökande. Men nu vet ni i alla fall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar