måndag 25 mars 2013

Feeling the same way

Broder Daniel ♥
Hej. Vet att det varit tyst här ett tag och ja, enda anledningen har väl varit psykiskt instabilitet. Men efter att få prata(skriva) ut en hel del så kändes det så himla mycket bättre och den här måndagen har väl varit ungefär super. Känns egentligen som att enda anledningen till att jag går till skolan är för att umgås med människorna jag tycker bäst om. Jobbar nästan ingenting när jag är där och det är som att hela hjärnan gett upp. Orkar allvarligt talat inte bry mig mer. Jag vill inte lära mig om arvanslag, folksagor eller hur mycket Lisas byxor kostar om de inte vore på rea, när det finns så mycket mer viktigt man borde lära sig och prata om i skolan. Så istället fnissar jag mest varje lektion tar vara på den tiden jag har med min klass, för de är värd mer än seriösa lektioner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar