torsdag 21 mars 2013

En torsdag

(Lånade bilder från Alvas och Rebeccas instagram, hoppas det var okej?)
Haft en toppendag i skolan. Massa Spobyfeels, tjutande och skratt. Gjorde smoothie på hemkunskapen, pratade för mycket på matten (som vanligt) och flamsade på franskan istället för att lyssna på läraren. Hade också sista utvecklingssamtalet någonsin i grundskolan och det känns ju....konstigt?! Jaja. Här poserar i alla fall jag och mina kompisar på en toalett. Rebecca, Alva, Betty, Josefone, Tove och Nina. Och jag då, som är där mellan Rebecca och Alva, i skymundan. Ni är bäst.

Sen avslutande jag dagen med att köpa mina första skor med klack någonsin. Ja, ni hörde rätt. Jag har levt femton år och aldrig gått i klackskor så nu var det dags att börja öva tänkte jag. Och med lite kinabuffé på det så var dagen fulländad. Klart slut!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar