onsdag 20 mars 2013

Pretty Little Liars

För er som inte följer mig på twitter eller känner mig i verkligheten: Jag är beroende av Pretty Little Liars. På riktigt. Älskar denna serien så sjukt mycket även fast den gör mig så förvirrad och nog inte är bra för min mentala hälsa. Varje skoldag när både jag och Nina är där, är PLL det enda vi kan prata om. Efter skolan så sitter jag och tittar runt på A-theories på tumblr tills min hjärna blöder av alla teorier och frågor, Idag var det säsongsavslutning på säsong 3 och jag vet inte riktigt vart jag ska vägen. Det så himla bra och kan fortfarande inte smälta allt som hände, satt ärligt talat och skakade efteråt. Förresten är det hemskt att jag inte kan lägga upp gifs från dagens avsnitt, för de är så fruktansvärt fina. Men jag ska inte spoila. Ni måste börja se på Pretty Little Liars om ni inte redan gör det. Förlåt för fangirl-Johanna, hihi.

1 kommentar: