onsdag 3 april 2013

Lite om vad som hänt den senaste tiden

Eftersom jag är lat och inte laddat in bilderna från kameran än så får det bli en instagrambild från förra veckan.

Hej. Här är jag. Har tagit det lugnt ett tag och skippat bloggandet så ja, det har varit tyst. Men nu är jag tillbaka och tänker blogga som vanligt igen. Under tiden det har stått tomt här så har jag skrattat ännu mer med de jag tycker mest om, upptäckt att jag också kan filma på snapchat, haft skönhetssalong på skolan (det vill säga färgade Jossans hår rosa + en slinga i Toves hår, och sen lockade vi håret på varandra), haft filmfestival på skolan, legat på golvet utanför toaletterna med Nina för att slippa titta på en dålig film, lagt ungefär 1000000 pussel med mitt kusinbarn Harry, fått påskgodis från 3 (!) personer, ätit tårta, gått på promenad, åkt för mycket skoter och varit arg. Nej vad tråkigt det här blev, vi hörs imorgon istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar