torsdag 14 mars 2013

Fem saker som...

 
Upprör dig
1. Antifeminister
2. "Jämnställdister" ("Nej jag är inte feminist för de hatar män, jag är jämnställdist" bara nej)
3. REVA
4. Att Pretty Little Liars snart har uppehåll tills säsong fyra kommer i juni.
5. All denna förvirringen som uppstår när man är tonåring.
Gör dig glad
1. Att ha krig med sprutgrädde en lunchrast
2. Brev med massor av bokstäver som man blir löjligt ivrig av att skriva tillbaka på en gång
3. Att veta att man betyder något för någon
4. Bra personer
5. Att slippa lektioner
Du älskar
1. Docs
2. Att jag blivit lite säkrare med mig själv och att jag börjar lära mig att jag är bra som jag är
3. Skrattanfall
4. Min klass
5. Att det finns så många fantastiska människor på internet som väger upp alla dumma litegrann
Du inte kan sluta lyssna på
1. Det kommer aldrig vara över för mig - Håkan Hellström
2. Born to get older - Ulrik Munther
3. Happy people never fantasize - Broder Daniel
4. Ditt hjärta måste gå sönder - Lasse Lindh
5. Det kommer aldrig vara över för mig - Håkan Hellström (igen haha)
Du gjort idag
1. Lekt på en halkig isbana medan brandlarmet gick
2. Skrattat
3. Pratat för mycket om Pretty Little Liars
4. Kramats
5. Älskat min klass
Händer i helgen
1. Hänga på tonår med de vanliga
2. Tänkte förhoppningsvis åka slalom
3. Äta choklad
4. SOVA
5. Läsa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar