måndag 11 mars 2013

We all grow up

(Förlåt för gammal bild, men har ingen annan just nu)
Hej. Som jag sa förut kanske det skulle bli lite tom resten av lovet och det blev det. Inte så mycket av förvirring utan för att jag inte orkade blogga. Idag var det faktiskt jätteskönt att börja skolan igen. Har umgåtts för mycket med mina syskon den här veckan och för lite med andra personer. Så det var härligt. Även fast mitt humör har gått i vågor (glad, arg på syslöjden, glad på lunchen och knäppa personer och så lite mer arg och osäker på det hela). Resten av dagen har jag bakat cheesecake till vårt knytkalas imorgon och det är så himla kul att vara tillbaka igen och kunna baka, åh! Och även fast jag antagligen kommer falla tillbaka till den vanliga stressen snart så känns allt ändå helt okej nu. Jag känner redan att år 2013 blir ett himla bra år.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar