torsdag 22 november 2012

Turkiet - dag 2

Morgon nummer två var vi vid poolen innan klockan tio igen. Vi var alltid bland de första som kom dit haha, typiskt svenskar.
Det här var en av de bästa sakerna på hela resan ungefär. Iskaffe. Eller "kaffe", smakade som att det innehöll cirkus en tesked kaffe men det var väldigt gott ändå, smakade kokos och nougat ♥
Sen gick vi ner till havet för att se hur det var där. Vattnet var sådär härligt ljummet men tyvärr så är jag ganska mycket fiskrädd så vågade bara bada ibland. Fånigt jag vet, men kan inte sluta oroa mig för fiskar som kanske biter mig i tårna. 
Vid havet fanns det också en bar. Där serverade de våfflor som smakade plast varje dag klockan två. Men jag åt ändå för man fick chokladsås som var halvgod till och det var ju faktiskt semester.

1 kommentar: