söndag 18 november 2012

Nej, åren har nog slitit hårdare på mig

Igår var jag på stan med min mamma och syskonen. Blev en så himla bra dag med så himla mycket bra saker! Först och främst är jag nu ägare till ungefär den finaste kappan som finns. Sen så hittade jag också en jättefin klänning i mitt favoritmärke (inte den på bilden), som jag använde ett presentkort från förra julen till (Hihi, jag har varit lite långsam på att använda det, men ville inte bara slösa och köpa något halvfint, utan köpa av bästa märket som har ganska dyra kläder). Och när jag sedan gick in på akademibokhandeln för att vänta på mamma som gjorde ett tråkigt ärende, hittar jag världens finaste julkalender. En muminkalender ♥ Tvingade mamma att köpa den och så var jag ännu lite lyckligare. Dagen avslutades med att jag köpte te i jättefina förpackningar och chokladboll bland lösviktsgodiset på Willys. Smakade delicatoboll och det är bland det godaste som finns, tycker jag.

Idag lyssnar jag på julmusik, bakar lussekatter och försöker förtränga att jag måste tillbaka till skolan  imorgon.

1 kommentar:

  1. Åh, vilken fin dag du verkar ha haft! Är så nyfiken på det du köpt, kan du inte visa bilder? :)

    SvaraRadera