söndag 25 november 2012

Lite inköp och sådant där.

Tänkte visa vad jag köpte förra lördagen när jag var på stan med mamma och mina småsyskon nu:
De här två teförpackningarna köpte jag, på Willys. Mest för att förpackningarna är så fina. Åh, så vackra de är!
Muminkalender som mamma köpte åt mig (och mina syskon...). Alltså bästa någonsin.
Akademibokhandeln finns den på, minns dock inte var priset låg någonstans.

Sen en instagrambild på klänningen jag köpte. Femhundranittionio riksdaler gick den på, 
men med mitt presentkort så kostade den bara tvåhundra. (Heter förresten konsekvenser där!!)

Och min kappa gick tyvärr inte att få någon vettig bild på för det var alldeles för mörkt, men om ni trycker här så kan ni se hur den ser ut på någon annan. Annars tror jag att jag kommer fotografera en bild när jag har den på mig, någon gång.

Vi syns imorgon, god natt-kramar.

1 kommentar: