lördag 17 november 2012

Turkiet Dag 1

Here we go, första dagen i Turkiet sammanfattat med några bilder! Vi åkte alltså på en all-inclusive resa med en till familj som är kompisar till familjen.
Vi kom till vårt Hotell kanske någon gång vid fyra på morgonen, så när picoloon äntligen kom med våra väskor till rummet la vi oss och sov så fort vi kunde. Cirkus åtta vaknade vi och efter hotellfrukosten (med chokladkräm!!) så var vi snabbt ute vid poolen och värmen.
Poolbaren öppnade vid tio och sedan var det bara att gå och hämta läsk när vi blev törstiga.
Sen gick vi och åt lunch. Både till lunch och middag var det fullt av efterrätter. Men av erfarenhet visste jag att 85% av de turkiska bakverken smakar skit så jag tog ett fat med lite smått och gott och smakade. Rätt fick jag, det enda som smakade gott var det rosa lagret på närmsta kakan och sen kolasåsen på den bakre.
Sen var vi tillbaka vid poolen. Vattnet var inte uppvärmt någonting så det var jättekallt men ack så skönt att svalka av sig. 
Och ganska kul att putta i varandra i vattnet.
Och sen, någon timme innan middagen började att serveras, kom våra kompisar över och de vuxna satt och pratade på balkongen. Jag höll mig inne med barnen, vi rymdes nämligen inte där ute haha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar