söndag 4 november 2012

Flyg du lilla fjäril.

Hej. Jag vet att jag egentligen borde visa er bilder från Turkiet men jag är för lat för att ladda in bilderna helt enkelt. Så det får vänta ett tag. Igår gick jag och Alva på stan och fikade lite. Blev en rätt kort dag eftersom det var fullt på alla fik och Alva var inte så sugen på att ta den senare bussen. Kom i alla fall hem med en randig tröja och en urtjusig kjol! Den är silvrig och glittrar sådär fint, kjolkärlek. Idag har jag tonat håret och gått på promenad. Annars har jag lite skolångest inför imorgon och saknar Turkiet och den lättsamma veckan lite för mycket. Men nu får jag istället försöka tänka tankar om jul, släkt, och förhoppningsvis glöggkväll hemma hos våra kompisar (som åkte med oss till Turkiet). Men ha det bra imorgon, så ska jag försöka skriva igen. Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar