tisdag 18 september 2012

Ungdomsalpha


Hej. Idag for jag på Ungdomsalpha efter skolan, som då är en sorts "fortstättning på konfirmationen". Fast lite annorlunda upplägg och bara nu på hösten. Och åh vad det är kul att få vara i kyrkan igen. Det var jag och fyra andra pojkar där idag, plus våran ungdomsledare Ludvig som även var min ledare på konfan. Det var några stycken som inte kunde komma idag, men redan nu känner jag att det här kommer bli så bra! Fick en klump i magen varje gång jag började tänka på att min konfa var slut större delen av sommaren, så att vara tillbaka känns underbart. Dessutom verkar det som att vi ska göra ett helgläger någon gång, och läger med de här personerna är bäst! ♥

Detta var det enda jag orkade och kunde blogga idag, har fullt upp med ett jättestort franskaförhör, men vi får hoppas att jag kommer tillbaka med ett eller två bra inlägg imorgon. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar