tisdag 11 september 2012

En bra sak och en inte så rolig sak




Två nyheter, en god och en dålig. 
Den goda nyheten: Jag (mamma) har hittat min kameraladdare!! Den dåliga: Fortfarande ingen praoplats. 
Förstår inte hur jag ska kunna hitta någon snart, har kollat på jättemånga affärer nu och sen har jag inte möjlighet att ta mig så långt bort heller så. Idag hade vi ingen fysik i alla fall, så jag fick gå hem klockan två och äta yoghurt med hallon ♥ Till middag åt vi Chili con carne, en bra varation från det vi annars brukar äta. Nu tänkte jag träna Engelska.

1 kommentar:

  1. Åh så gott!
    sv: Aw, tack så hemskt mycket finaste du!
    Är själv också jättenöjd med skålen. Den är faktiskt köpt på Ullared, hihi. Trodde inte jag skulle hitta något så fint där.
    Hoppas att du vill följa fotobloggen & fortsätta att kommentera! ♥

    SvaraRadera