torsdag 20 september 2012

Torsdaglista




Jag är för tillfället Trött och sliten
Jag är bra på att komma ihåg saker som hände för flera år sedan.
Jag gillar inte alkohol eller droger.
Jag är dålig på fysik och matte.
Jag gillar att klä mig i fina klänningar och kjolar och att sitta på mysiga caféer.
Jag fotograferar för att jag gillar att skapa.


Jag älskar Internetvänner och att skratta så man får ont i magen.



Jag vill ha en pojke som jag älskar.



Jag är beroende av att ha ett försvarets hudsalva eller lypsyl nära till hands och internet.


Jag har på mig Jeans, en brun tröja och en kofta (Orkade inte ta på mig några fina kläder eftersom jag har orienterat hela eftermiddagen).



Jag dricker helst Mjölk.



Jag hör ljudet av datorn som surrar.
Jag är rädd för sjukdomar.
Jag är pinsamt dålig på att uppskatta de små sakerna i livet som gör en glad
Jag växte upp med Min mamma, pappa, lillebror och lillasyster. 
Jag vill resa till England, inreda en alldeles egen lägenhet och äga ett eget litet café.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar