söndag 2 september 2012

Lite kakbak och pyssel

Såhär såg jag ut dagen då jag klippte mig. fast den stickade tröjan gör så jag ser lite knäpp ut.

Idag har jag bakat chocolate chip cookies, letat efter fina frisyrer,  påbörjat fotoalbumet om när vi var i Paris för två år sedan och räknat lite matte. Sen har jag läst ut Tänk om det där är jag av Johanna Lindbäck. En sådan där kärleksbok som jag tycker om att läsa men kanske inte borde eftersom jag blir så ledsen över att jag inte har någon att pussa på.

Igår fyllde finaste Agnes år också (Grattis ännu en gång ♥), och det betyder att det är en månad kvar till min födelsedag!

Ps. Internet har varit jättesegt idag så har inte kunnat blogga förrän nu! ds.

2 kommentarer:

  1. SV;Ja, jag är ravenclaware på mugglis men på pottermore blev jag hufflepuff och jag gör rätt så huffliga saker ibland och jag är inte direkt sådär boksmart... så jag brukar kalla mig ravenpuff!

    Ja såklart du får!! Om du någon gång är i mellansverige så hör av dig! :)

    SvaraRadera
  2. tack finaste du än en gång, hihi <3

    SvaraRadera