måndag 18 februari 2013

Weak in the world



Hej. Antar att jag bara är trött och skoltrött men just nu har jag ingen ork eller något roligt att blogga om, så om följande inlägg kommer bli totalt ointressanta så vet ni. Min kamera står mest och dammar bara och jag saknar den där glädjen som den gav förut. Just nu längtar jag bara efter vår klassresa till Spanien mest hela tiden, kommer bli så himla bäst. Flyger dit i maj någon gång och sen bor vi i Barcelona i fyra dagar, åh! Ikväll tänkte jag annars ta en tidigare kväll och läsa lite Harry Potter, bara för att det var så länge sedan jag orkat läsa på kvällen och nu tänkte jag ta mig i kragen lite. Styrkekramar i den dystra februariluften.

1 kommentar:

  1. svar; ja gud ja, johanna lindbäck har jag läst! välkommen hem är jättebra, tycker också om tänk om det där är jag! men jag har inte läst så många av hennes så det får jag göra!

    fick en Sarah Dessen i julklapp så den ska jag läsa snart, haha!

    kram

    SvaraRadera