tisdag 26 februari 2013

En måndag och en tisdag.


Igår var en av de bästa dagarna på länge. På lunchen satt jag och Nina och diskuterade teorier om A-team i PLL (bästa serien, ni måste se!) och jag blev väl mest hyper och jättepeppad på nästa avsnitt. På kemin minns jag inte riktigt vad som hände men killarna satt och pratade och jag lyssnade mer på de än att jobba. När vi sedan hade klassråd och våran mentor nummer två ville att vi skulle vara lugna och sköta ett snyggt protokoll var vi ganska tvärtemot. Ehm, slutade med att hon skrek åt och vi skrattade så vi dog, typ. Och på so:n så blev jag mest galen på William som drygade så jag gav upp lite och snapchatade istället.

Idag har vi badat isvak på friluftsdagen. Jag var jättenervös innan men det gick rätt bra. Förutom när vi skulle springa till omklädningsrummet och min dåliga kondition gjorde så jag var tvungen att gå. Då kom kylan och jag fick panik och började gråta och hulka och fick ingen luft och ja.... lyckades ta mig till duschen och blev en människa igen efter hjälp av mina vänner. Resten av dagen var jag mest förvirrad och osäker.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar