fredag 27 augusti 2010

Skola och Piiiiizza (Mmm jag är jätteseriiiös)

Hej hej alla regniga läsare!

Sorry att jag inte har bloggat, men det har varit mycket nu med första veckan.

Idag har jag iaf. haft kemi.
Det var rätt skoj, vi skulle värma kallt vatten till 95 grader med gasolgas.
Fast först trodde jag att jag + Jazmine skulle spränga salen x) men såklart gjorde vi inte det.

Det var lax idag på skolan, men jag orkade inte stå i kö bara för att få något jag inte äter( Och cedergryta, vegoalternativet, lät skumt) . Så jag köpte en mellis, och fick en pizzabit av Jonny och Ronny (Alltså de heter inte så på riktiigt) :D .
Gott.
Nu har jag tråkiiiiiiiiigt, en hel helg utan kompisar antagligen, fast då får vi väl skratta mer på skolan sen då.

Till middag blir det.....TACOS!
Mums!

Oj vad jag är tråkig när jag bloggar, men jag orkar inte vara så jätteseriiös nu.

Aja.

a rävoarr (Jag är toppen på Franska va? x] )

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar