torsdag 5 augusti 2010

2 dagar med A

Hej!

100 inlägget för ett tag sen!

Igår var jag med Alva <3
Vi bakade maränger, med strössel på.
Och därför att en plåt med maränger ska stå i ungnen i 45 minuter så spelade vi in en film medans.
Den är efter en "novell" (Längre än en novell då) som jag har skrivit. Fast vi ändrade saker.

Sen så ringde hon till mig 9.00 i morse och så kom hon hit igen.
Då fortsatte vi att spela in filmen.
Sen så laddade vi in alla klippen i ett program son heter (Klart man har Mac :P ) Imovie.
Så vi har suttit i några timmar och fixat och redigerat filmen.
Och efter det for vi och badade.

18 Dagar kvar till skolan.
Jag längtar!
Allt är nytt så jag längtar.
Och sen är det 1 månad och 26 dagar typ till min födelsedag! :D
Så jag måste komma på något som jag ska göra då med Apan och Jaguaren (Fina namn va? 8D)
Foton kommer senare :3


2 kommentarer:

  1. skitfina namn! :D
    Jag kollade på filmen 2 gånger igår! :D

    SvaraRadera
  2. Japp!
    Funderar på om vi ska åka till stan en dag alla tre?

    Vad tycker du vi ska hitta på? :)
    Eller kanske något annat....
    Typ 2 månader kvar trots allt ^^

    SvaraRadera