torsdag 12 augusti 2010

Picknick-bomb!

Hej Hej alla glada livsnjutare!


Idag har jag vart på Picknick med Alva och Jazmine.
Bilder bifogar jag nu, med faktatext:
(Fint skriivet va? :DD )

En del av min "Picknick-outfit"
Jag trodde inte det var så varmt ute, och det förklarar munkjackan.
Det är iaf. en klänning.


Min kladdkakamuffin.
Fick kommentaren
"Gillar du att fotografera mat eller?" Av Alva
Haha :D


Min macka 8)

Nu har jag ätit på min coola macka!

Rulltårta som vi aldrig åt.


Mina daimbollar, min macka, mitt glas,mitt ben,
Jazmines glas, Jazmines ben och fot,
Jazmines kladkakamuffins och Jazmines Cupcakes.



Melon, Alvas systers kakor och kladdkakemuffinsarna.

Jazmine älskade melonen och smakade typ inte ens på mina chokladbollar D:
Hon bara åt melon.

Kram Johanna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar