lördag 7 augusti 2010

I don't think you understand

God eftermiddag....

Jag ringde Jazze.
Vi pratade.
Vi hoppade studsmatta.
Vi drack saft, och åt varsin maräng som är bakad utav mig och Alva.
Vi spelade "Den försvunna diamanten", jag vann.
Vi drack mjölk, åt varsin kaka och spelade en till omgång.
Jag spillde ut halva mitt mjölkglas på spelplanen, så vi slutade den omgången.
Vi gick in och körde en ritlek.
Vi satte gick och hoppade igen.
Vi satte oss inne i vardagrummet och diskuterade naglar.
Vi tittade i "Guinnis rekordbok" (Orka kolla stavning)
Hon for hem.

...........................................................................

Jag märkte att videon blev för stor fast jag tog på minsta...
Jaja.

Detta är ett meddelande till Alva:

Aaaalvaa, vill du gå på picknick med mig, och Jazze om hon viill, någon dag?

Orkar inte ringa hehe... :)

2 kommentarer:

  1. JA JAG VILL GÅ PÅ PICKNICK! :D

    SvaraRadera
  2. JIPPIE :D Måste bara bli soligt någon dag!
    Och vi måste hitta en bra picknick plats.

    SvaraRadera