torsdag 19 augusti 2010

Naglar, Cluedo och Wrock förklaring


[Bilden är inte från igår + dålig kvalité här på blogger]

Hejsan hejsan!

Igår var jag med Alva.
Vi spelade Harry Potter Cluedo.
Jag var Neville 8D och hon Hermione.
Men vi slumpade som det typ står att man ska göra.
Det var Harry Potter som försvann.
Vi ritade också varandra på en bit papper, så hon är nu officiellt "King Sweet"
och jag "Queen Sweet".
Hon stod på ett blom-moln, jag på gräs med prickig himmel.
Bilder kanske kommer sen.

På måndag är det dags för skolan.
Så jag ska köpa nya kläder och nagellack i morgon.
Igår så stärkte vi (Mamma och Jag) naglarna med olja, och idag typ med något bra nagellack grejsimosj.

För er som inte vet btw, så betyder DatM "Draco and the Malfoys" och är ett annat av wrockbanden Johanna har börjat att lyssna på.
Nä nu ska jag kolla upp lite saker.

Tjingeling! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar