lördag 13 april 2013

Har ingen plats att kalla hem i detta pissiga vårregn

Idag har jag gått på vårt lilla lokala café och ätit lunch. Blev något så tråkigt som en ostfralla, men det är ju faktiskt ganska underskattat?! Efter det så gick vi av en slump en annan väg hem och tittade i skyltfönstret till ugnefär den enda värda affären som finns här. Och vad ser jag då, om inte en världsfin muminbricka. Bang! Kärlek vid första ögonkastet och jag gick in och köpte den med ett leende på läpparna. En bra slump. Annars har jag pluggat biologi och skrivit lite svenska idag varvat med att skriva sms och leta skolavslutningsklänning.

Ps. Förlåt för jag har varit så dålig på det här med bloggandet. Men det blir lite så när man kommer hem från skolan och äntligen kan andas normalt igen. Då orkar man liksom inte sätta sig ner och blogga om hur trist och ångestfyllt allt är. Men jag jobbar på det. Och när det blivit lite lugnare med prov och skolarbeten så kan jag i alla fall stryka stressen från min lista och då är jag nog lite lättare i alla fall. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar