söndag 21 april 2013

Du kan gå din egen väg.

Hej på er. Har fortfarande för mycket tankar som snurrar på och för lite ork för att blogga ofta. Men ska försöka. Under tiden det varit tyst här har jag spelat Håkans nya album om och om igen. Önskar så att det gör ont att jag kunde få gå på någon signering men sitter ju fast i Norrland så inte så mycket att göra. Fick i alla fall mitt texthäfte signerat innan det kom på posten och det är ju alltid något. I fredags hade vi "Soxwars" på tonår då vi krigade med sockar och sen bestämde jag sommarplaner via sms och det är så jävla bra. Igår kom Alva förbi en sväng för att fotografera portätt och nya profilbilder. Ingen av de övre bilderna används men bilden på Alva var så fin så den får vara med här. Och mitt hår är inte så smutsigt, det är bara som det ser ut (dumma blåst).

1 kommentar: