tisdag 4 december 2012

Sömniga dagar och lite kyliga timmar

Hej. De senaste dagarna har jag mest bara gått omkring och gäspat, så himla trött hela tiden. I söndags sålde jag i alla fall fika med min klass på skyltsöndagen. Stod ute i kylan i cirkus fyra timmar oavbrutet men det var mysigt, umgås med mysiga personer och så. Edvin hade med sig korv också så vi fick in ungefär tretusen kronor till klasskassan, så himla bra! Igår åkte jag Betty och Jossan till stan direkt efter skolan för att leta maskeradkläder till Betty och köpa julklappar till mig. Hittade inte alla men det var ändå mysigt! Och idag har jag mest bara pluggat och varit på ungdomsalpha.

Förresten, visst är julkalendern mysig? Mysteriet på Greveholm är ju den bästa kalendern och de har lyckats med tvåan ganska bra faktiskt tycker jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar