söndag 2 december 2012

Mini-julkalender 2012

Hej. I år tänkte jag göra som en liten mini-julkalender. Jag lägger upp en video från youtube varje dag fram till julafton. Kan vara en låt som jag tycker om, en scen från någon film, en kortfilm som jag älskar, ett avsnitt från någon julkalender eller dylikt. Och vi börjar....nu! (Eftersom jag inte hade spånat färdigt på min idé igår så lägger jag upp både dagens och gårdagens filmer idag!)

Lucka 1 - ❄



En av mina favoritscener i (500) Days of Summer.
"Darling I don't know how to tell you this, but there's a Chinese family in our bathroom" ♥

Lucka 2 - ❄



En fin wizard rock låt som nästan fick mig att börja gråta första gången jag hörde den och såg videon. 
Bara för att jag älskar Harry Potter och vår fandom så himlahimlahimla mycket ♥♥♥

Kramar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar