söndag 16 december 2012

Middag hos några vänner och julpyntssöndag.


Hade egentligen tänkt forstätta med att lägga upp videoklipp tills den tjugofjärde december men orkar inte mer. Hela bloggen blir bara full och nä. Dock har jag en video som jag tänker visa på julafton så den får vara kvar. Hoppas det inte gör något att jag slutar såhär mitt i.
Igår var jag och min familj borta på middag hos några vänner. Samma familj som följde med oss till Turkiet för att vara mer exakt. Där böjds det på kycklingspett och jättegod vitlökssås, gino med glass och lite glöggmys. Sen badade jag och barnen i deras bubbelbad ute på gården samtidigt som det snöade. Blev både kallt och varmt hihi. Sen slutade vi kvällen genom att dansa Just dance 4 och bli alldeles svettiga men det var det värt.
Idag har vi julpyntat i huset. Julgranen är framme och fått lite mer mys i mitt rum också. Fyndade en del saker i källaren som inte mamma ville ha, men som jag aldrig hade sett eller så var det julprydnader från min barndom som jag håller lite extra kärt. Imorgon är det elevensval så ingen mer vanlig skola på flera veckor! Valde "julstök" med Nina så vi får se vad det innebär haha.
Kram och glad tredje advent ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar