torsdag 4 oktober 2012

Very loud

 Hej. Idag har jag sprungit coopertestet på väldigt dålig tid men vad spelar det för roll när jag ändå kom runt, lyssnat på så mycket indiepop att mina öron snart går sönder, ätit en god kanelbulle, städat rummet lite och handlat mat inför imorgon. För då ska jag och mina kompisar ha tacofest och tårtkalas hemma hos mig. De ska "sova" över här och vi kommer nog ha jättekul. Annars så behöver jag inte gå till skolan direkt på morgonen utan går till Alva där vi ska filma lite till våran film på svenskan, så skönt med lite sovmorgon! Coopertestet var förövrigt inte kul alls och jag trodde jag skulle spy när jag var färdig, men som tur var fanns finaste Josefine och kramade om mig lite  så då kändes allt mycket bättre. Men ni, vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar