tisdag 2 oktober 2012

En bra femtonårsdag


Hade en jättebra femtonårsdag igår. Först väcktes jag på morgonen av sång från familjen (minus pappa som var i Stockholm över dagen) och ett paket. Sen gick jag till skolan där jag fick en hel del grattis och jag var glad men längtade mest tills skolan var slut. Till lunch var det korvstroganoff och det var bra för jag har varit med om många födelsedagar där lunchen har varit jätteäcklig. När skolan sedan slutade stod mamma med bilen utanför skolan och väntade på mig, vi skulle nämligen hämta pappa och sedan gå och äta mat på stan. Det blev kinamat. Jag tog kyckling med cashewnötter och de andra tog av buffén så då fick jag vårrullar av dem och oj vad mätt jag blev. När vi kom hem dekorerade jag tårtan färdigt (jag hade bakat den och glaserat den innan men inte resten) och väntade på att pappa skulle vakna. Sen fick jag äntligen avnjuta min Devil food chocolate cake ♥
Jag fick också några jättefina paket men de får ni se om några dagar. Men jag är nöjd, väldigt nöjd! Kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar