torsdag 11 oktober 2012

Presenter - Från mina vänner

De här presenterna fick jag i fredags när mina fina vänner följde med mig hem för att fira min födelsedag:
 1. "200 minikakor och andra godbitar" - Rebecca J 
2. Marabou mjölkchoklad - Rebecca J
3. En prickig anteckningsbok - Vega 
4. Mors lilla Olle-te i fin burk - Alva
5. Gröna vantar som matchar min gröna halsduk - Rebecca W
6. En ballong som ser ut som en pingvin - Tove
7. Armband med cupcakesberlocker - Betty
8. En ring med blå stenar, ett halsband med små blommor, en brosch med hjärtan 
och en stor brosch med fina blå stenar (Allt seconhand ♥) - Josefine
9. Små chokladhjärtan att ha på cupcakes och lite alltmöjligt - Tove
10. En gullig spargris ("Med startkapital!" - Vega) med en enkrona i - Vega
9. Ett jättefint portätt på mig, så himla fin! (Orginalfotografiet har Alva tagit) - Josefine

Tack så hjärtligt mycket för alla fina presenter. Är så himla nöjd och ni är bäst. Kram ♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar