söndag 7 oktober 2012

Min fredag.

I fredags så följde ju åtta flickor med mig hem efter skolan för att fira att jag hade blivit femton, kändes fint. Vi började med att äta lite mellanmål efter en lång och jobbig skoldag, och jag öppnade lite paket också. Och oj vad fina saker jag fick! Men de får ni se i mitt presentinlägg någon dag. Sen bakade vi tårtan, och gjorde i ordning maten:
Tacofest förstår ni! Jag, Tove, Vega, Betty, Rebecca, Jossan (i pickacu-kigurumi), Alva och Rebecca samlades vid bordet efter vi slitit vid skärbrädorna och stekpannorna (inte riktigt slitit, men vi använder det ordet ändå så kan man tycka synd om oss). Och ja vi drack bara läsk och mjölk, vi kan nämligen ha kul utan alkohol!
Efter alla hade ont i magen efter all tacos bestämde vi oss för att dansa till Spice Girls på wii, skratta och göra fåniga rörelser. Sen var vi inte lika mätta längre och kunde äta tårta, så då gjorde vi det! Tog ingen bild, men den bestod i alla fall av kladdkaka med marshmallowsfluff, grädde och hallon. Underbart.

Sen gick vi upp och såg film. En kärlekshistoria som jag hade jättemycket förväntningar på som tyvärr inte uppfylldes. Men kärleksscenerna i filmen var fina, de var de. Eftersom alla bytte om till pyjamas/myskläder redan då så blev det inte några bilder som jag kan visa, men här är i alla fall finaste Tove. Resten av kvällen och natten låg vi och pratade, åt godis och skrattade. 
Nästa dag åt vi scones och lite annan frukost och låg bara halvt döda på madrasserna. Lite tittande på klipp från youtube blev det också innan de sista lämnat huset. Tack fina vänner för en jättemysig kväll/natt och för alla fina presenter ♥

1 kommentar:

  1. Alltså jag på första bilden, hahahahahahahah!
    Tack själv för ett himlahimla roligt földelsedagsfirande! <3

    SvaraRadera