tisdag 8 mars 2011

Några dagar


[Ej redigerad] Foto: Johanna (Jag)
No kvalité

Hej hopp!

Lördagen spenderades med uno-spelande,tacos-ätande, melodifestval-tittande och andra saker med mina fina släktingar och "halvsläktingar".
Söndagens tid gick åt till att titta på vasaloppet, som är riktigt kul. Bara att ligga och mysa framför tv:n i några timmar. Sen så hade jag åkt på en förkylning - igen! Så det blev mest tv:n ändå.
Måndagen blev det att träffa farmor och äta god mat, både till lunch och middag.
Idag så har jag grillat korv och åkt bil. Stannat och ätit glass och blivit besviken.

Ja, när jag hade tagit in posten och ett paket från Fuji låg bland all annan post så blev jag glad.
Jag öppnade paketet och såg att det låg 100 helsvarta bilder där.
Glad blev jag inte direkt.
Njuta av ledigheten blir morgondagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar