fredag 25 mars 2011

Blod, Prov och Frank


(Nöj er med bilden )
Idag blir det tacos till middag och final av Let's dance ikväll.
Frank Andersson måste bli vinnare, och så enkelt är det bara!
Idag på skolan så fick vi inte tillbaka våra Kemiprov, för Jörgen hade inte rättat dom!!! D:
På So:n skrev jag inte så jättemycket. Det var bara jag, Josefine, Betty, Tove och Vega i klassrummet ( + William som kom och tjatade om pennvässare ) och ändå så gick det inte ^^ men det är näst sista lektionen på fredag och då blir man väääldigt lätt flamsig. Och jag satt och tänkte på annat, haha lätt och koncentera mig eller inte.

På måndag blir det film, nämligen denna . Tänk inte bara på den usla recensionen så ska ni nog se vad det är för film. :)
Måste bara tilläga att jag blöder på fingret :(
Trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar