fredag 4 mars 2011

Bokrea, hamburgare och rester


[Ej redigerad] Fotograf: Johanna (Jag)
Kvalitén försvinner!!!! Arg på blogger!

Hej.
Ska fara bort nu och kommer vara borta i helgen och i början av veckan.
Så jag kommer inte uppdatera utan ta vara på tiden och umgås med bästa släktingarna!!
Föra helgen var jag ju också borta och kom hem med två tröjor från Cubus och en bok från på bokrean på Akademibokhandeln. Ska försöka visa sen :)
Idag hade min klass knytkalas. Jag tog med mig muffins med citronsmörkräm medan nästan alla andra hade något med choklad - Och det är därför jag är den smarta!!
Det blir hamburgare till middag, snabbt och enkelt så vi kan åka den långa vägen till... ett ställe ;) Föresten stod det kycklingwok med nudlar på matlistan på internet och så vart det rester ;/
Blöö

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar