onsdag 16 mars 2011

Dansare i matsalen

Igår när vi (Jag, Alva och Jazmine) satt och åt så var det helt plötsligt någon som ramlade i matsalen, med brickan och allt. Då applåderade typ alla, men inte vi. Hemskt tycker jag att man applåderar när någon ramlar sådär. Man vill ju själv inte att det ska hända en.
Aja. Sen hjälpte hennes kompis henne upp och de gick och satte sig. Efter ett tag så hör jag musik ("Hög musik" ingen mobil) bakom mig och efter några sekunder kommer hon som ramlade och hennes kompis springande och börjar dansa längs in i matsalen. Sen kommer det bara fler och fler personer dit. Både gymnasieelever och nior. Jag tyckte det var ashäftigt och jättekul. Så coola personer som dansar i matsalen. Dom var typ med i någon religiös förening som skulle ha någon kurs i påsk.

Lyssnar på The Remus Lupins!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar