fredag 24 augusti 2012

Förkylningskänslor och en lång dag


Har inte så mycket inspiration just nu så vet inte riktigt vad jag ska blogga om. Försöker återfå den så fort jag kan, lovar!
Idag har jag i alla fall haft min fjärde skoldag, och den var väldigt tråkig. På fredagarna har vi bara vanliga ämnen och långa lektioner, hade dessutom inte sovit så bra i natt så jag gäspade femtioelva gånger på so:n känns det som. Hade fysik näst sista lektionen och tydligen ska vi ha prov på tisdag. Suck. Fysikproven brukar i alla fall inte vara så långa i alla fall, så hoppas det går bra. På kvällskvisten har jag och mamma gått på en promenad och ätit blåbär, och sedan började jag känna mig sjuk. Halsont och är snurrig i huvudet. Inte kul. Hoppas det löser sig innan nästa vecka, vi ska nämligen på kanothajk med alla nior. Ska bli kul att umgås med fina klassen tycker jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar