torsdag 9 augusti 2012

Återförening med finaste vännerna

Idag har jag haft en himla härlig dag på stan med mina vänner. Har saknat de så mycket att det nästan gjorde ont. Först när vi kom dit gick vi på café och åt/fikade lunch. Jag tog en bit chokladmoussetårta som var sådär okej-god. Fick lite smått panik när jag skulle välja nämligen, så det blev inte det bästa valet. Efter det gick vi omkring lite grann i affärer, jag köpte en svart basker från H&M som jag kan visa sen. När det gått kanske två timmar så ringde Betty och sa att hon var på väg (hon hade varit på sjukhuset och kollat upp något) så vi gömde oss på lagerhaus, haha. Vi är sådana töntar. Sedan fortsatte vi kolla i affärer och gick sedan till mcdonalds för att äta eller dricka milkshake. Haft en jättetrevlig dag och på måndag ska vi förhoppningsvis ha picknick. Älskar dem, mina bästa vänner.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar