måndag 2 juli 2012

Ullared

Nu - Vad jag köpte på Ullared!
1. Två paket med strumpor
2. Scrapbookingpapper (Jättefina mönster!)
3. Fyra nagelfilar
4. Scrapbooking-band
5. Ett flätat bälte (Som jag letat!) 
6. Ett prickigt linne/tröja

Sen andra saker som delvis är mina:
M&M's förpackning
Twix (2x10)
Lars Winnerbäck skivor som vi inte har (eller de som vi bara har på itunes)

Ja det var det tror jag. Känns som jag har glömt något men kommer inte på vad. Blev ingen storslagen shopping men blir så stressad när pappa och lillebror är med så han inte hitta några fler kläder (Det jag mest ville ha). Hade dessutom huvudvärk och blev mest förvirrad av allt folk också. Men är i alla fall himla nöjd med skärpet, ett sådant där perfekt skärp som alltid kan komma till användning!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar