tisdag 3 juli 2012

I morgon åker jag igen

Inte min bild, hur mycket jag än önskar

Nu är det såhär att i morgon åker jag till min mormor, och därefter till farfars hus. Så jag kommer vara borta flera veckor. Jag tänkte ta med mig min bärbara mac (som är lite dum i huvudet) och försöka hålla bloggen vid liv, men kommer inte ha åtkomst till mina bilder. Tänkte dock spara några bilder i utkast som jag sedan kan använda vid olika tillfällen, men det kan nog bli en hel del gamla bilder också (alltså från 2011) . Så nu vet ni det. Känns både bra och dåligt att åka bort. Det hör som till att vara hos mormor på sommaren, även fast jag börjar tröttna lite, och hos farfar får jag träffa mina fina släktingar. Fast det känns lite jobbigt att måste äta konstig mat hos mormor flera veckor, hos farfar kan vi ju bestämma själv vad vi vill äta, men fikat får kompensera det haha!
Får se om jag skriver mer ikväll, eller om vi hörs om någon dag. Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar