fredag 27 juli 2012

Mysiga småkusiner


Jag har tänkt blogga förut men inte vetat vad jag skulle skriva. Men nu kan jag uppdatera er lite.
I förrgår så kom min faster, hennes man ("farbror"), min kusin, hennes sambo och deras tre barn. Mina kusinbarn alltså. Min familj åkte båt till min fasters stuga som renoveras och sen badade vi med släkten. Efter det så gick vi "barn" in i husvagnen och fikade och så. Äldsta kusinbarnet fyller tolv i år, och de pojkarna är fyra och två år. Småbarnen är bland det bästa jag vet och de är så himla kramgoa de där pojkarna. Så det var mys. Igår åkte familjen och farmor till en stad cirkus 15 mil härifrån och där åt vi lunch, handlade lite (hittade en ny bikini!!) och sen gick vi på djurparken. Kom hem vid nio och hade otroligt ont i fötterna, haha. Snart kommer min farbror hit och ska fika och sen äter vi världens godaste kyckling till middag.

Kommer hem om en vecka och då ska jag blogga massor! Kramar.

Ps. Jag har fått en bra sak. Ds.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar