måndag 14 maj 2012

Youtube


Tänkte bara uttrycka mina känslor för youtube lite granna. Denna sida är fenomenal! Den är underbar och nuförtiden går det inte en dag utan att jag använder youtube. När jag var yngre så använde jag mest youtube för att lyssna på musik (eller det var den enda jag gjorde) med variationen: lyssna med en sims 2 musikvideo. Nu är det inte så ofta det är musik jag vill komma åt, utan allt annat underbart material som ligger där. Idag tillexempel, hittade jag en rappare som lägger upp vloggs. Han hade nyss fått 1000 prenumeranter, men inte är han helt okänd för det nej. Han har nämligen varit med i lilla melodifestivalen, samma år som Ulrik Munther, år tvåtusennio om någon undrar. Det kära barn, tyckte jag var roligt (Haha nu kommer ni sätta en töntstämpel på mig) och att titta på videobloggar som de gjorde samma år, var himla gulligt. Brukar hitta väldigt mycket kul på denna sida.Youtube är helt enkelt bäst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar