tisdag 22 maj 2012

Huvudstaden - Del 1

Tänkte ge er lite bilder från huvudstaden nu, oredigerade eftersom jag inte orkar redigera alla sen så syns den knappt på bilderna här heller.
Kungsträdgården, vackrare skapelse får man leta efter. Fick världens kick av att vara där.
Gröna lund var vi på, på självaste öppningsdagen! Då ser man politiker och kändisar från tv.
Strosa runt i vårsolen med de gula conversen på.
Hade min blåa klänning med vita prickar på också. Och min älskade väska, den får ni en närmare titt på senare.

Märkte ni föresten någonting med de två första bilderna? Kvalitén är kvar! Hade redan redigerat en bild och när jag laddade in den så såg jag att kvalitén var kvar, så jag gjorde likadant med bild nummer två. Dock så orkade jag inte göra det på alla, tar för lång tid att ladda in bilderna då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar