torsdag 24 maj 2012

Sjukling för tillfället


Igår vaknade jag med hosta och en hes röst. Ingen fara tänkt jag och for till skolan ändå. Under dagen fick jag halsont och på kvällen var jag soffliggandes med massa besvär. Så jag stannade hemma idag, mådde lite bättre men låg fortfarande i soffan. MEN! Jag gick sedan upp vid två för att ta på mig kläder och då kände jag att jag mådde bättre när jag var uppe och gick, så nu mår jag mycket bättre. Sitter nu och väntar på att Alva ska sluta skolan för då ska vi gå och handla tills imorgon. "Vad händer då?" jo det ska jag berätta för er kära vänner, tjejkväll på G! Därför måste jag vara frisk i morgon också, för jag tänker verkligen inte ställa in våran tacopaj :( . Tråkigt nog så fick mina klasskompisar vara ute hela dagen medan jag satt framför teven, men det är sådant man får ta. Hörs imorgon eller något, tack och hej leverpastej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar