tisdag 25 oktober 2011

Dag 1 - Om mig själv



Jag heter då Johanna och är fjorton år. Jag började fotografera sommaren 2009 och har fortsatt med det tills nu än så länge. Det och att baka brukar jag på fritiden. Jag är inget stort fan av sport men jag tycker om att åka inlines och slalom. Musiken som brukar spelas är varierande ibland Lars Winnerbäck, nästa dag Veroncia Maggio, därefter blir det en period med The Remus Lupins och Gyllene tider. Avril Lavigne började jag gilla i trean och jag lyssnar även på henne ibland.
Kläder är fina tycker jag och prickiga saker i allmänhet är jag svag för. Goda saker och bakverk ligger också högt uppe på listan av saker jag gillar och smörkräm är gudomligt gott. Jag är en stor Harry Potter fantast också. Annars gillar jag att läsa deckare och jag gillar även mysterier på film och sånt.

Kommer inte på så mycket mer just nu men ni kan ju skriva en fråga eller skicka en kommentar om ni tycker jag glömt bort något!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar