måndag 24 oktober 2011

Blogglista 15 dagar

Gör en blogglista dag för dag med lite blandade punkter från andra listor och kanske några egna. Slipper då sådana som jag inte vill göra och kan i stället göra sådana som jag önskat funnits!

Listan:
Dag 1 - Om mig själv
Dag 2 - Vad jag senast köpte
Dag 3 - Mina favoritskor
Dag 4 - 5 punkter som ni inte visste om mig
Dag 5 - Det här får mig att må bra
Dag 6 - Någon jag saknar
Dag 7 - Något som jag är beroende av
Dag 8 - Favoritplagg
Dag 9 - Ett foto jag är stolt över
Dag 10 - Det här åt jag idag
Dag 11 - I min väska
Dag 12 - Senaste bok jag läste ut
Dag 13 - En bild från en resa du har varit på
Dag 14 - Berätta om något som betyder mycker för dig
Dag 15 - Hur känner du dig idag?

Kanske fyller på mer om jag kommer på det. Kopiera gärna men en länk skulle inte sitta helt fel då eftersom jag har suttit och monterat ihop den själv! Börjar senare ikväll eller efter konfan i morgon, kram.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar